موج تازه احضار دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر
کانال تلگرامی دانشجویان متحد از شدت گرفتن روند احضار و پروندهسازی انضباطی علیه دانشجویان در دانشگاه صنعتی خواجهنصیرالدین طوسی خبر داد.
بر اساس این خبر شمار پروندههای فعال انضباطی در این دانشگاه از ۲۲ مورد گذشته و این روند همچنان ادامه دارد.
دامنه احضارها دیگر تنها به دانشجویانی که در ارتباط با تجمعهای اعتراضی دیماه با پروندههای انضباطی روبهرو شده بودند، محدود نیست و اکنون دانشجویانی که در تجمعهای اسفندماه نیز حضور داشتهاند، بهطور گسترده برای تفهیم اتهام و تشکیل پرونده به کمیته انضباطی احضار میشوند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر