۱۴۰۴ مهر ۵, شنبه

مرگ سودابه اسدی به دلیل عدم رسیدگی پزشکی



 سودابه_اسدی، 

زندانی محبوس در #زندان_قرچک_ورامین، روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه به دلیل عدم رسیدگی پزشکی جان خود را از دست داد. وی که از بابت اتهامات مالی در این زندان نگهداری می‌شد، در شرایطی جان باخت که مقامات قضایی و مسئولان زندان تاکنون درباره مرگ او سکوت کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی، مرگ او نتیجه مستقیم نبود خدمات پزشکی و تعلل در اعزام به مراکز درمانی بوده است.



کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مداح داعشی

  در مملکت حسینقلی‌خانی ما مداح و واعظ و مجری تلویزیون  هرچه دلشان می‌خواهد می‌گویند  و حتی چاقو بر گلوی رئیس‌جمهور می‌گذارند.  مدعی‌العموم ...