۱۴۰۴ شهریور ۳۰, یکشنبه

اعزام به بیمارستان سمیه رشیدی

 


سمیه_رشیدی، شهروند بازداشتی محبوس در 

زندان_قرچک_ورامین، ۲۵ شهریورماه، در پی حال نامساعد جسمی به بیمارستان مفتح ورامین منتقل شد. اعزام وی به بیمارستان با

تأخیر صورت گرفته است و در حال حاضر وضعیت او وخیم گزارش شده است.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این متهم سیاسی ضمن تایید این خبر گفت: خانم رشیدی مدتی پیش در زندان دچار مشکل جسمی می‌شود، اما پزشکان زندان به جای رسیدگی جدی، او را به تمارض متهم می‌کنند و برایش داروهای اعصاب و آرام‌بخش تجویز می‌کنند. این بی‌توجهی باعث می‌شود وضعیت وی بدتر شود تا جایی که روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه، دچار تشنج شده و به بیمارستان مفتح ورامین منتقل می‌شود.

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

چرا مردان زودتر از زنان می‌میرند

  مردان زودتر از زنان می‌میرند/  پشت پرده یک بحران خاموش می‌شود جمع‌آوری‌های مردان بیش از زنان در خطر مرگ زودرس قرار می‌گیرند و برای بهبود ا...